donderdag 28 november 2013

Prachtige laarzen voor dit seizoen!



De laarzen voor de herfst/winter van 2013/2014 zijn waanzinnig. Samen met tassen zijn dit dé items waar je deze winter gigantisch mee scoort. Helaas heb ik geen standaard maat dus, dit is een verhaal over mijn zoektocht naar laarzen met een brede schacht.

De trend, waar op te letten.

De trend deze herfst en winter is vooral de kleur van de laars, er wordt uitgeweken naar echte herfstkleuren, zoals donker blauw, leger groen, wijn rood en Terracotta. Ook de klassieke kleuren als zwart, grijs, beige en bruin zijn weer helemaal terug. Mijn voorkeur ging uit naar rood, valt lekker op.

De torenhoge hakken mogen weer terug in de kast worden gezet, deze herfst/winter worden er platte en comfortabele laarzen gedragen, aldus de trends. Het is belangrijk dat de laars een mooi model heeft, hierdoor springt de schoen eruit.

Laarzen zijn dus helemaal hot, vooral als deze er echt winters uitzien: laars over de knie, voering aan binnen – en buitenkant, opvallende materialen en een prachtig ontwerp.

De zoektocht

Daar ging ik, door de mooie straten van Amsterdam .. opzoek naar de perfecte laars. Dit bleek toch een stuk lastiger dan verwacht in mijn maat. Na een dag winkelen had ik nog geen laarzen, de kuitomvang is vaak heel smal, waardoor de rits niet ver genoeg dicht kon en ik niet kon slagen voor laarzen.

Ik moest opzoek naar laarzen met een brede schacht. Na wat speuren op het internet ben ik terecht gekomen bij Head over Heels, zij verkochten prachtige laarzen met brede schacht, die aansluiten bij de trends van dit seizoen.

Head over Heels geeft uitstekend advies en biedt goede service. De laarzen die ik besteld had werden meteen opgestuurd en deze had ik een dag later in huis. Ik heb de perfecte laars bij Head over Heels gevonden en ik ben er super blij mee! 

Jullie ervaring?

Na een speurtocht in Amsterdam en vervolgens online ben ik uiteindelijk geslaagd voor de herfst/winter! Ik ben wel teleurgesteld in het vinden van trendy laarzen in mijn maat. Zijn er meer mensen die hier tegenaan zijn gelopen? Happy shopping!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten